Новоборисівська сільська рада
Одеська область, Роздільнянський район

Про   внесення змін до Положення про  Новоборисівську субланку Роздільняньської районної Ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Одеської області

Дата: 28.05.2025 10:53
Кількість переглядів: 12

 

                                        Новоборисівська сільська рада

                               Роздільнянського  району Одеської області

                                                  Виконавчий комітет

 

ПРОЄКТ  Р І Ш Е Н Н Я

 

Про   внесення змін до Положення про  Новоборисівську субланку Роздільняньської районної Ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Одеської області

      На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту» від 17.02.2022 № 2081- ІХ, відповідно до статей 361, 40 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»,  статей 10, 19 Кодексу цивільного захисту України,  постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту»,  від 11 березня 2015 року    № 101 «Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту», розпорядження начальника Роздільнянської районної військової адміністрації від 05 березня 2025 року № 38/од-2025 «Про затвердження Положення про Роздільнянську районну ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Одеської області» щодо ефективного захисту населення і територій у разі загрози виникнення або при виникненні надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період, виконавчий комітет Новоборисівської сільської  ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Внести зміни до  Положення про Новоборисівську субланку Роздільняньської районної Ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Одеської області затвердженого  рішенням виконавчого комітету Новоборисівської сільської ради від 27.04. 2023 року № 72 виклавши його у новій редакції (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови  з питань діяльності виконавчих органів Олега ЮР’ЄВА.

 

Голова виконавчого

комітету                                                                                              Інна ТОПОВА

 

 

 

 

                                                                                                                    Додаток  1

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Новоборисівської сільської ради

                                                                                                                          від ______ р. № ____

 

ПОЛОЖЕННЯ

про  Новоборисівську субланку Роздільняньської районної Ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Одеської області.

  1. Положення про Новоборисівську  субланку Роздільнянської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Одеської області (далі – Новоборисівська субланка) визначає основи створення, організацію, склад сил і засобів, порядок діяльності Новоборисівської субланки.
  2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

         єдина державна система цивільного захисту (далі - ЄДСЦЗ) - сукупність органів управління, сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, виконавчих органів територіальних громад рад, підприємств, установ та організацій, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту;

        субланка – сукупність органів управління, сил і засобів виконавчого комітету територіальної громади, підприємств, установ та організацій, які розташовані на відповідній території громади та забезпечують реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту;

        сили цивільного захисту - аварійно-рятувальні формування та інші формування цивільного захисту (у разі їх утворення) , призначені для проведення аварійно - рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій.

      Інші терміни вживаються у значенні, вказаному у Кодексі цивільного захисту України, Положенні про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11 (зі змінами).

  1. Метою створення Новоборисівської субланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ є організація та здійснення заходів щодо захисту населення і території від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період на території Новоборисівської сільської територіальної громади.
  2. Завданнями субланки є:
  1. організація та здійснення заходів щодо захисту населення і території від надзвичайних ситуацій;
  2. забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;
  3. планування заходів цивільного захисту;
  4. забезпечення оповіщення та інформування органів управління, сил цивільного захисту та населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;
  5. організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
  6. проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого                                                                 населення;
  7. ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;
  8. проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території Новоборисівської територіальної громади, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;
  9. ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим, здійснення заходів медичного забезпечення;
  10. навчання населення щодо поведінки та дій у разі загрози чи виникнення надзвичайної ситуації;
  11. організація і проведення підготовки керівного складу  органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;
  12. здійснення заходів щодо створення, використання та підтримання в належному стані наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;
  13. створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
  14. забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і територій в особливий період;
  15. вжиття заходів для відновлення об’єктів критичної інфраструктури сфери життєзабезпечення населення;
  16. визначення територій, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок, проведення очищення (розмінування) територій територіальної громади;
  17. здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;
  18. інші завдання, визначені чинним законодавством України.

5. Новоборисівська субланка територіальної підсистеми ЄДСЦЗ складається з:

1) підпорядкованих  сил цивільного захисту;

2) суб’єктів господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.

Положення про субланку територіальної підсистеми затверджується рішенням виконавчого комітету Новоборисівської сільської ради.

6. Безпосереднє керівництво субланкою здійснюється сільським головою.

7. До складу Новоборисівсьої субланки входять підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання (додаток 1.).

            8. Для координації діяльності виконавчого комітету Новоборисівської сільської ради, суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту функціонують:

- на місцевому рівні –  комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Новоборисівської сільської ради;

- на об’єктовому рівні – комісії з питань надзвичайних ситуацій суб’єктів господарювання.

Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій провадить свою діяльність відповідно до положення про неї.

Для координації робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на місцевому рівні у разі потреби утворюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

          9.Управління субланкою здійснюють:

  • на місцевому рівні – керівник виконавчого комітету Новоборисівської територіальної громади, посадові особи з питань надзвичайних ситуацій цивільного захисту, які  призначаються відповідно до                                        законодавства;
  • на об’єктовому рівні - керівники суб’єктів господарювання, посадові особи з питань цивільного захисту, які  призначаються відповідно до  законодавства.

          10. Для забезпечення управління, координації дій органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту, здійснення цілодобового чергування і забезпечення збору, обробки, узагальнення та аналізу інформації про обстановку функціонують:

  • на місцевому рівні - чергова служба виконавчого комітету Новоборисівської територіальної громади;
  • на об’єктовому рівні -  чергові  служби суб’єктів господарювання, установ і організацій (де такі передбачені штатним розписом).

        У разі виникнення надзвичайних ситуацій до організації заходів з ліквідації їх наслідків залучаються представники органів державної влади.

       Для управління Новоборисівською субланкою використовуються телекомунікаційна мережа загального користування, мобільний зв’язок, сирени оповіщення.

          11. Для забезпечення сталого управління заходами цивільного захисту та реалізації функцій, передбачених на особливий період Новоборисівською субланкою територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ використовується пункт управління в адміністративному приміщені.

          12. До сил цивільного захисту субланки входять (додаток 2):

-  комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби (МПК);

- об’єктові  формування цивільного захисту;

          -  добровільні формування цивільного захисту.

  13. Режими функціонування субланки встановлюються відповідно до статей 11-15 Кодексу цивільного захисту України. Заходи з їх реалізації визначаються відповідно до Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11.

 Субланка, залежно від масштабів і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, функціонує у режимах:

- повсякденного функціонування;

- підвищеної готовності;

- надзвичайної ситуації;

- надзвичайного стану.

Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації для субланки встановлюється за рішенням виконавчого комітету Новоборисівської сільської ради.

    В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної і пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій субланка функціонує в режимі повсякденного функціонування.

14. Основними завданнями, що виконуються субланкою у відповідних режимах функціонування є:

1) режимі повсякденного функціонування:

забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування і здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та небезпечних процесів, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об’єктах, об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, а також на територіях, на яких існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів;

здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;

забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;

здійснення цілодобового чергування пожежно-рятувальних підрозділів;

забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;

організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

створення і поновлення матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;

організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;

підтримання у готовності автоматизованих систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.

 

2) у режимі підвищеної готовності:

здійснення оповіщення органів управління і сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;

формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;

посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об’єктах, території об’єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;

уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;

уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;

приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.

 

      3) у режимі надзвичайної ситуації:

введення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;

здійснення оповіщення органів управління і сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

визначення зони надзвичайної ситуації;

здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

організація робіт з локалізації та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;

організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;

організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;

організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

        інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації і заходи, що здійснюються;

       здійснення інших необхідних заходів залежно від обстановки, що виникла.

У період дії режиму надзвичайного стану, у разі його введення, субланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.

        15. В особливий період субланка здійснює заходи відповідно до вимог Конституції України, Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються законами України «Про правових режим воєнного стану», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», іншими нормативно-правовими актами України, планом цивільного захисту на особливий період.

До основних заходів, що здійснюються в разі переведення субланки з режиму функціонування в мирний час на режим функціонування в особливий період під час воєнного стану, залежно від встановленого ступеня готовності належать:

оповіщення органів управління та сил цивільного захисту субланки, а також населення про загрозу чи застосування противником засобів ураження;

введення в дію та реалізація плану цивільного захисту на особливий період;

приведення органів управління та сил цивільного захисту, пунктів управління, систем зв’язку та оповіщення в готовність до дій в умовах особливого періоду;

уточнення можливої обстановки та розрахунків сил і засобів, які будуть залучатися до здійснення заходів, передбачених планом цивільного захисту на особливий період;

організація і проведення рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виникли через воєнні (бойові) дії, зокрема із застосуванням засобів ураження;

переведення органів управління і сил цивільного захисту на штати воєнного часу;

визначення населених пунктів та районів, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок, проведення очищення (розмінування) територій;

розгортання спеціальних формувань, призначених для виконання окремих завдань цивільного захисту на територіях та в населених пунктах, та на об’єктах суб’єктів господарювання, віднесених до категорій цивільного захисту;

уточнення потреби в захисних спорудах для укриття населення та приведення в готовність усіх найпростыших укриттыв, забезпечення цілодобового доступу до таких об’єктів;

організація здійснення інженерно-технічних заходів цивільного захисту для забезпечення захисту населення міста;

здійснення заходів із забезпечення захисту джерел водопостачання;

здійснення заходів із забезпечення сталої роботи або безаварійної зупинки суб’єктів господарювання, забезпечення сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури, призначених для життєзабезпечення населення;

приведення в готовність до виконання завдань за призначенням формувань, які здійснюють радіаційне та хімічне спостереження (розрахунково-аналітичні групи, пости радіаційного і хімічного спостереження, диспетчерські служби), здійснення постійного радіаційного та хімічного спостереження;

здійснення заходів щодо зменшення обсягу запасів небезпечних хімічних, вибухо- і пожежонебезпечних речовин на об’єктах підвищеної небезпеки;

здійснення заходів щодо захисту сільськогосподарських тварин, тваринницьких приміщень, ферм і комплексів, створення запасів кормів і води;

здійснення заходів щодо підвищення рівня протипожежного захисту об’єктів та територій;

видача засобів індивідуального захисту органів дихання населенню та органам управління цивільного захисту, а також засобів індивідуального захисту, приладів радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю особового складу сил цивільного захисту;                                                                                                                   підготовка до роботи в умовах особливого періоду закладів охорони здоров’я, забезпечення їх лікарськими засобами та медичними виробами, а також здійснення підготовчих заходів до прийому постраждалих і надання їм медичної допомоги;

організація епідемічного нагляду та лабораторного контролю за забрудненням навколишнього природного середовища, продовольства і води;

проведення масової імунізації населення за епідемічними показаннями (за окремим рішенням);

підготовка до роботи органів з евакуації, уточнення документації щодо організації та проведення евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей;

здійснення заходів з підготовки інфраструктури безпечних районів до прийому евакуйованого населення та матеріальних і культурних ціностей, організація забезпечення життєдіяльності евакуйованого населення та розміщення матеріальних і культурних ціностей;

проведення (у разі потреби) за окремим рішенням евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей з районів можливих воєнних (бойових) дій у безпечні райони;

організація забезпечення евакуйованого населення житлом, основними продовольчими і непродовольчими товарами;

        

нанесення (оновлення) на будівлі, споруди, транспортні засоби, спеціальну та іншу техніку, які підпадають під дію норм міжнародного гуманітарного права, відповідних розпізнавальних знаків (емблем);

навчання населення способів захисту від наслідків надзвичайних ситуацій, спричинених застосуванням засобів ураження;

відновлення та підтримання громадського порядку в населених пунктах та на територіях, що зазнали впливу засобів ураження;

виконання інших завдань та заходів, передбачених планами цивільного захисту на особливий період.

Додатковими завданнями субланки у відбудовний період є:

проведення цільової мобілізації для ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій;

ліквідація наслідків воєнних дій у населених пунктах та на територіях, що зазнали впливу засобів ураження;

вжиття заходів для відновлення об’єктів критичної інфраструктури, сфери життєзабезпечення населення;

визначення населених пунктів та територій, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок провещдення очищення (розмінування) територій;

залучення до ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій міжнародної допомоги;

відновлення (у разі потреби) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, що зазнали руйнувань або пошкоджень.

16. Субланка провадить свою діяльність відповідно до плану основних заходів цивільного захисту на рік.

       17. Функціонування субланки та заходи цивільного захисту в особливий період здійснюються відповідно до плану цивільного захисту на особливий період.

       18. Заходи із запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюються на основі планів реагування на надзвичайні ситуації.

       19. Для організації виконання заходів щодо запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.

      20. З метою забезпечення здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на території громади проводиться постійний моніторинг і прогнозування надзвичайних ситуацій.

       Організація оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення  надзвичайних ситуацій та про організацію зв’язку у сфері цивільного захисту затвердженого постановою КМУ від 27 вересня 2017 року № 733 прийнятих відповідних до нього актів.

      21. Керівництво проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт  субланкою під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації і управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.

        Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:

у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня – один із заступників голови територіальної громади;

керівником суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об’єктового рівня – керівник або один із керівників суб’єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов’язків.

       22. Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб із ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

23. Організація, залучення відповідних сил та засобів до робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, призначення керівника таких робіт здійснюється відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 № 11, та інших нормативно-правових актів.

Основну частину робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту громади, та розташованих на території  підприємств, установ чи організацій, а також відповідними службами (ДСНС, поліції, медичні заклади) району.

Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється згідно з планом реагування на надзвичайні ситуації.

У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.

Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період, у тому числі у воєнний час, здійснюється згідно з планом цивільного захисту на особливий період.

Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутом, іншими нормативно-правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях, які затверджуються виконавчим комітетом Новоборисівської сільської ради.

Для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, збройного конфлікту, воєнних дій (або застосування засобів ураження)  чи терористичних актів, проведення відновлювальних робіт, надання гуманітарної допомоги цивільному населенню відповідно до Кодексу цивільного захисту України можуть залучатися Збройні сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення, утворені відповідно до законів України.

До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатися а добровільних або договірних засадах громадські об’єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об’єднання або керівником робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

24. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються та забезпечуються органами управління цивільного захисту, що їх утворили, з урахуванням необхідності проведення робіт, пов’язаних із реагуванням на надзвичайну ситуацію або запобіганням її виникненню в автономному режимі протягом не менше як трьох діб.

25. З метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації організовується взаємодія з питань:

визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій із визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;

організація управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;

всебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, у тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.

26.  Залежно від обставин, масштабу, характеру та можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується а місцевому та об’єктовому рівні – між місцевими органами виконавчої влади, їх силами, а також суб’єктами господарювання.

27. З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізація їх можливих наслідків, організації узгодження реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації між черговими службами органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій і оперативно-черговими службами ГУ ДСНС України в Одеській області організовується обмін інформацією про загрозу або виникнення небезпечної події, надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків у сфері відповідальності відповідальної чергової служби.

28. Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій та під час ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників органів місцевого самоврядування, які залучаються до здійснення таких заходів. Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються відповідними органами місцевого самоврядування.

29. Підготовка органів управління та сил цивільного захисту субланки організовується  та здійснюється відповідно до планів цивільного захисту на рік. Проводяться командно-штабні навчання (тренування) з виконанням практичних заходів щодо реагування на можливі надзвичайні ситуації, виникнення яких є ймовірних на території громади.

      30. Підготовка працівників, що входять до складу об’єктових формувань цивільного захисту, працівників суб’єктів господарювання до дій у надзвичайних ситуаціях, організовується та проводиться на підставі програм та організаційно-методичних вказівок з підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

     31. Забезпечення фінансування Новоборисівської субланки здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів суб’єктів господарюванню, інших, не заборонених законодавством джерел.  

 

Головний спеціаліст                                                                                                

з питань цивільного захисту                                                    Олена ЗАДОРОЖНА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Новоборисівської сільської ради

                                                                                                                                                                                                                                    від ________р. № _____

СХЕМА

Місцева комісія з питань ТЕБ таНС

Орган управління спеціалізованих служб ЦЗ місцевого рівня

Виконавчий комітет Новоборисівської сільської ради

Секретар сільської ради /секретар виконкому

Місцева комісія з евакуації

Органи з евакуації

Підрозділи спеціалізованих служб ЦЗ місцевого рівня

Місцева пожежна команда

Суб’єкти господарювання, що належать до сфери управління

Сільський голова-керівник субланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ

 організації управління та взаємодії при загрозі та/або виникненні надзвичайної ситуації в Новоборисівській територіальній громаді

 

 

 

Спеціальна комісія з ліквідації наслідків НС

 

 

 

Керівник* робіт з ліквідації наслідків НС

 

Штаб*              з ліквідації наслідків НС

                                                                        Органи управління  цивільного захисту

 

Роздільнянське районне управління ГУ ДСНС України в Одеській області

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Сили  цивільного захисту

 

 

                      

*- посадові особи (органи управління), що призначаються (створюються) у разі загрози або виникнення НС

 

 

Додаток 2

ПЕРЕЛІК

сил цивільного захисту Новоборисівської сільської субланки Роздільнянською районної ланки Одеської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

 

№ з/п

Найменування структурного підрозділу

Місце дислокації, телефон

Призначення

Наявна техніка

 Найменування

Чисельність особового складу

1.

Комунальне підприємство «Мрія-В-кут»

с. Новоборисівка вул. Центральна 21

Ремонтно-відновлювальні роботи, рятувальні роботи

Трактор МТЗ-82.1

Бульдозер гусеничний ДТ-75

Трактор ЮМЗ

ЗІЛ-130 (сміттєвоз)

Лада 2121

5

2.

МПК на базі КП «Мрія-В-Кут»

с. Новоборисівка вул. Центральна 21

Гасіння пожеж, проведення рятувальних робіт

Пожежний автомобіль, мотопомпа

3

3.

КУ "Відділ освіти"

 

с.Новоборисівка, вул.Вишнева, 20

 

Транспортне забезпечення

4 шт. автобуси

4

4.

КНП «ЦПМСД Новоборисівської сільської ради»

с. Новоборисівка вул. Центральна 21

с. Гурівське вул. Молодіжна 18-А

Надання невідкладної медичної допомоги

Автомобіль Renault DUSTER           

3

 

 

 

 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь