Українці почали купувати більше українського — продажі українських продуктів зросли на 9,5% після запуску програми «Національний кешбек»
Українці почали купувати більше українського — продажі українських продуктів зросли на 9,5% після запуску програми «Національний кешбек»
Про це свідчать результати дослідження Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.
Програма «Національний кешбек» мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як «чутливі до ціни» та «скоріше чутливі». Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів.
Інші дані дослідження щодо впливу програми на продаж товарів українського виробництва:
Гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4%
Продажі молочних продуктів, хліба та м’яса зросли на 10,6%
Перетікання попиту з імпортних молочних продуктів та кондитерки на вітчизняне становило 12%
На 30% стало більше споживачів, у яких товари з програми займають 75-100% покупок
Дослідження Retail Association of Ukraine та Num8erz, проведене в грудні 2024 року, містить аналіз споживчої поведінки за два місяці після запуску програми «Національний кешбек» та порівняння її з попередніми періодами.
Детальніше про результати дослідження можна дізнатися за посиланням: https://cutt.ly/meXnoXtb