Введення фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Введення фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів №881 від 02 серпня 2024р. «Деякі питання забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя» при комунальній установі «Центр надання соціальних послуг Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області» створюється відділення забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя з метою здійснення фахівцем супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.
Посаду фахівця із супроводу може займати особа, яка має рівень освіти, що відповідає вимогам професійного стандарту, затвердженого в установленому порядку.
Громадянин України подає заяву про участь у відборі на посаду фахівця із супроводу (далі — кандидат) в електронній формі засобами Єдиного державного реєстру ветеранів війни (далі — Реєстр).
Заява формується кандидатом після проходження ним ідентифікації та автентифікації з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації та автентифікації, кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та/або інших засобах ідентифікації, які дають змогу одночасно встановлювати особу кандидата.
Кандидат зазначає у заяві такі відомості:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
стать;
дату народження;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
задеклароване/зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання;
серію та/або номер документа, що посвідчує особу та підтверджує
громадянство України;
рівень і спеціальність здобутої освіти;
наявність статусу ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України (за наявності);
територіальну громаду, обрану для працевлаштування на посаду фахівця із супроводу;
згоду на проходження психологічного тестування та тестування на знання законодавства;
серію та/або номер (за наявності), ким видана довідка медико-соціальної експертної комісії із зазначенням групи та причини інвалідності, дати встановлення інвалідності та дати чергового переогляду;
контактні дані (номер телефону та адреса електронної пошти); резюме (у довільній формі).
Під час формування заяви засобами Реєстру відомості, отримуються з Реєстру або підтверджуються інформацією з Реєстру у разі наявності у особи відповідного статусу.
Відомості, необхідні для формування заяви, можуть бути також отримані шляхом електронної інформаційної взаємодії з інформаційно-комунікаційними системами та публічними електронними реєстрами органів державної влади в установленому законодавством порядку.
Після формування кандидатом заяви в електронній формі засобами Реєстру на неї разом з доданими у формі електронної копії оригіналу паперового документа кандидатом накладається кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та/або інших засобах ідентифікації.
Відповідальність за повноту, актуальність та достовірність зазначених у заяві відомостей несе кандидат.
Формування заяви засобами Реєстру припиняється, якщо зазначені в заяві відомості надані кандидатом не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам арифметичного та формато-логічного контролю.
Кандидат може подати не більше однієї заяви.
Після формування заяви засобами Реєстру вона блокується з метою заборони редагування.
Заява надсилається засобами Реєстру на опрацювання Мінветеранів або місцевому органу (за наявності технічної можливості) та опрацьовується в порядку її надходження.
Мінветеранів після опрацювання поданих заяв надсилає їх засобами електронного документообігу регіональним органам, які протягом трьох робочих днів надсилають їх місцевим органам засобами електронного документообігу або в інший доступний спосіб для подальшого опрацювання.
У разі коли кандидат з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, не може долучити до своєї заяви необхідні документи засобами Реєстру, копії таких документів можуть бути подані в паперовій формі на офіційну адресу місцевого органу.
Відбір кандидатів на посаду фахівця із супроводу проводить комісія, утворена місцевим органом, із залученням до її складу керівника закладу та за можливості представників інститутів громадянського суспільства (за згодою).
Відбір передбачає проведення тестування за допомогою засобів програмного забезпечення Реєстру та співбесіду із залученням до її проведення психологів.
За умови рівних результатів проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу перевага надається кандидату, який має статус ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого)Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України та перебуває на обліку в Реєстрі. Приналежність кандидата до однієї з категорій осіб,
визначених цим абзацом, є додатковою, але не виключною перевагою. Головним пріоритетом під час відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу є їх професійні якості.
У заяві, що подається засобами Реєстру, зазначаються такі відомості:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
стать;
дата народження;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання або адреса фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб);
серія та/або номер паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
реквізити документа, що посвідчує особу (для іноземців та осіб без громадянства);
контактні дані (номер телефону та адреса електронної пошти);
серія та/або номер (за наявності), ким видана довідка медико-соціальної експертної комісії із зазначенням групи та причини інвалідності, дати встановлення інвалідності та дати чергового переогляду;
номер (за наявності) та дата видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
належність до однієї з категорій з числа осіб;
документи, необхідні для організації проведення заходів з підтримки (за потреби).