Нам цим дихати!
Друга хвиля проєкту "Нам цим дихати" – боротьба з паліями продовжується
Команда всеукраїнського соціального проєкту «Нам цим дихати» оголосила про продовження просвітницької кампанії. Проєкт покликаний популяризувати серед українців екологічну практику компостування замість шкідливої традиції палити листя та траву.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9CaWCne65M
Юлія Карпушина, спів ініціаторка проєкту: «Питання гаряче і болить країні, адже 81,8% українців називають спалення сухостою суспільно важливою проблемою.* І хоча результати весняної кампанії проєкту вражають як зростанням рівня знання про альтернативні методи, так і зміною поведінки екс-паліїв, ми не зупиняємося. Українці – міцний горішок, і тектонічний зсув шкідливих звичок, які утворювалися десятками років, потребує тривалої та наполегливої комунікації. Натхненні тим фактом, що 42% «паліїв», які перестали палити траву та бур’ян, почали це робити завдяки впливу побаченої реклами, ми продовжуємо боротьбу за чисте повітря. Мене особисто тішить, що цей проєкт об’єднує індустрію в своєрідний соціальний рух. Наші партнери з телебачення, діджиталу, радіо дають ринку сигнал: бути соціально-відповідальним бізнесом – це круто і надважливо!»
Про результати першого флайту цієї весни команда розповідала раніше: https://mmr.ua/show/yak-ohopiti-91-czilovoyi-auditoriyi-kejs-proyektu-nam-czim-dihati.
Осіння хвиля кампанії транслюється на ресурсах ТБ-холдингів Медіа Група Україна, Медіа Група Інтер, Starlight Media, радіо-холдингів ТАВР та UMH, діджитальних компаній Megogo, Gismeteo, AdPartner, Admixer, UMH Digital, Starlight Digital, 1+1 Digital, MGID.
Анна Жуковська, спів ініціаторка проєкту: «У вересні ми отримали відзнаку від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за ефективну комунікацію «Нам цим дихати». Нам дуже важливе таке визнання. Та це ще не фінішна пряма проєкту – в наших силах зробити країну краще! Саме тому продовжуємо і закликаємо бізнеси ставати соціально відповідальними та долучатися до змін разом з нами.»